Integrationer

Nyckeln till digitalisering

Skapa en helintegrerad lösning.

För att införandet av digitaliserade processer ska nå sin fulla potential så krävs det att systemen är ihopkopplade med varandra.  Här finns det värdefull tid att spara, då det inte längre blir nödvändigt att lägga in data separat i varje system. Genom en integration så kan systemen istället dela data mellan varandra och fungera som en enda, sammankopplad enhet. På det sättet kan ni jobba mycket mer effektivt, samt minska risken för manuella fel.

Addons fungerar som ett tillägg till affärssystemet och gör det möjligt att ytterligare skräddarsy affärssystemet efter just ert behov. Vi erbjuder ett antal standardlösningar men bygger också nytt utifrån era önskemål.

Våra AddOns

Swedepack

Med Swedepack skapas en god standard för att förenkla de ekonomiska processerna i SAP Business One för svenska bolag. Swedepack möjliggör funktionen att periodisera journalbokningar, krediter, batcher, utgående och ankommande fakturor. Betalningsfunktionen gör att många manuella steg inte längre blir nödvändiga och ett flertal standardrapporter som är användbara för företag som är verksamma i Sverige ingår. Här finns rapporter för huvudbok, balansräkning, resultatrapport, momsrapport, kundreskontra och leverantörreskontra.

Med Swedepack genereras SIE-4-formatet från SAP Business One med redovisningsdata på transaktionsnivå.

Swedepack
Unifaun

Unifaun Online

Jobbar ni med e-handel och vill få ordning på era leveranser? Med hjälp av denna addon kopplar ni ihop ert affärssystem med Unifaun Online och slipper dubbelarbete med alla era leveranser. Här kan ni läsa mer om Unifaun Online.

Integrationer

Webshop

Webshop

Vill ni slippa onödigt dubbelarbete mellan affärssystem och webshop? Med hjälp av en integration mellan systemen har ni hela tiden uppdaterad information om exempelvis lagersaldon och nya kundorder. Vi jobbar bland annat med Magento, Shopify och Woo Commerce, där vi kan bygga integrationer till våra kunders SAP Business One

Attest & Fakturaskanning

Med hjälp av en integration till ert affärssystem och Rillion kan ni enkelt kontera och attestera era fakturor. Vi har lång erfarenhet av fakturahantering och vet vilken lösning som kan vara bäst lämpat för ert företag.

Vill du veta mer om Rillion och integrationen till SAP Business One? Klicka här!

Faktura
Tredjepartslogistik

Tredjepartslogistik

Genom att integrera ert affärssystem med exempelvis Bonver, Ongoing, Postnord eller APC får ni en enklare logistikhantering. Dokument överförs direkt och utan handpåläggning. Det här gör att ni enkelt kan hålla koll på hela ert flöde, från kundorder till färdig leverans.

Övriga integrationer

Utöver ovan nämnda lösningar kan vi erbjuda flertalet andra system och program som ni kan integrera med ert affärssystem. Vi har bland annat byggt lösningar för företag som använder system för tidredovisning, projektledning eller produktionsstyrning, som exempelvis Artologik och ProMark.

Frånvaroansökan

Kontakta oss!

Tveka inte att höra av er om ni har några frågor. Vi ser fram emot att få hjälpa er!

kontakt